خبر فوری

سازه آبخیزداری تازه احداث شهرستان جاسک آبگیری شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،جمشید سالاری رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از آبگیری سازه سنگی ملاتی نگر شرقی این شهرستان خبرداد .

وی گفت : ورود سامانه بارشی در روزهای اخیر در  شهرستان جاسک باعث آبگیری این سازه سنگی ملاتی به میزان 100 هزار مترمکعب شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک افزود:آبگیری این سازه علاوه بر کنترل سیل حوزه در تقویت سفره های زیرزمینی و چاه های پایین دست، تامین آب شرب دام های منطقه و به طور کلی مقابل با خشکسالی نقش مهمی دارد.

جمشید سالاری گفت:عملیات کنترل سیل حوزه آبخیز نگر شرقی در سال 96 با احداث سازه سنگی ملاتی به ارتفاع 5 متر و طول تاج 32 متر و ظرفیت آبگیری سالانه 1 میلیون و 500 هزار مترمکعب به انجام رسیده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید