خبر فوری

دیدار مسئولین اتحادیه انجمن های اسلامی استان هرمزگان با مدیر آموزش و پرورش ابوموسی

به گزارش هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ابوموسی، حجت الاسلام غلامرضا محب زاده مدیر آموزش و پرورش ابوموسی در این دیدار عمکلرد اتحادیه انجمن های اسلامی در برهه های گوناگون را مثبت ارزیابی نموده و افزود: دانش آموزان عزیز در آغاز شکل گیری انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و همچنین حماسه 13 آبان با حضور خودجوش و پررنگ به نقش آفرینی پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی افزود: انتظار می رود همزمان با توسعه علم و فناوری، شاهد افزایش نقش آفرینی این اتحادیه در عرصه فضای مجازی و بازی های رایانه ای باشیم و در مقابل فرهنگ های وارداتی، عاقل اندیشی اسلامی ترویج شود.

حجت الاسلام محب زاده اضافه کرد: ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار و تعمیق مبانی اعتقادی دانش آموزان از عرصه های مهم و کلیدی برای فعالیت اتحادیه انجمن های اسلامی هستند.

این مقام مسئول اظهار امیدواری نمود با حضور مسئول محترم اتحادیه انجمن های اسلامی در شهرستان ابوموسی شاهد گسترش فعالیت های این اتحادیه در شهرستان باشیم.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید