خبر فوری

دستگیری سه زن کیف قاپ در میناب

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرهنگ “محمد رستمی ” فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی دربازار شهرستان میناب ،پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: با توجه به احتمال وقوع سرقت در پنج شنبه بازار میناب ، مأموران انتظامی شهرستان به صورت نامحسوس منطقه را تحت نظر و مراقبت قراردادند.
فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت:مأموران حین گشت زنی یک خانم را در حین سرقت شناسایی و در یک اقدام ضربتی نامبرده را دستگیر کردند.
سرهنگ “محمد رستمی ” افزود:طی تحقیقات بعمل آمده مشخص شد که متهمه دارای 9 فقره سابقه کیفری به جرم کیف قاپی است.
فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به اینکه متهمه طی بازجویی های تخصصی صورت گرفته به سرقت با همکاری 6نفر از همدستان خود که همگی خانم بودند اعتراف کرد، گفت: در عملیاتی منسجم مخفیگاه دو نفر دیگر از اعضای این باند شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
سرهنگ رستمی افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: یکی از رسالت های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید