خبر فوری

کیفیت خدمت رسانی به گردشگران نوروزی در هرمزگان افزایش می یابد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرزاری برنا در هرمزگان، رضا مدرس در سومین جلسه ستاد خدمات سفر استان هرمزگان، عنوان کرد: تمامی دستگاه های عضو این ستاد در امور مختلف از خدمات جاده ای، بهداشت و سلامت، اسکان و امنیت با هماهنگی این ستاد موظف هستند تا با ارائه خدمات به مسافران، اوقات خوشی را برای هموطنان در سفر به هرمزگان به ارمغان آورند.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که برای نوروز 97 با کیفیت بهتر و بیشتر، آمادگی لازم برای خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را در هرمزگان داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ضمن تشریح وظایف دستگاه ها در ستاد اجرایی خدمات سفر از مسئولین این کمیته ها خواست تا برای پذیرایی هر چه بهتر از مهمانان نوروزی آمادگی لازم را داشته باشند.

مدرس تبلیغات و استفاده از همه ظرفیت ها برای معرفی بهتر استان هرمزگان را یک امر ضروری برای جذب گردشگران و مهمانان نوروزی دانست و گفت: در این زمینه آموزش و آگاهی رسانی و اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید