خبر فوری

تسلیت نایب رئیس فراکسیون امید مجلس درپی شهادت نیروهای انتظامی و بسیجی تهران

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا تابش  نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شهادت نیروهای انتظامی و بسیجی تهران در حوادث اخیر را تسلیت گفت.

  تابش در پی حادثه تلخ خیابان پاسداران تهران و مجروح شدن و شهادت چند تن از نیروهای انتظامی و بسیجی و خسارات مالی وارده به مردم منطقه؛ نماینده مردم اردکان در تماس تلفنی جداگانه با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران شهادت حافظان امنیت در پایتخت را تسلیت گفت و با مجموعه نیروهای انتطامی و نظامی و خانواده های داغدار آنان ابراز همدردی کرد.

وی با محکومیت حوادث خشونت بار اخیر از سعه صدر و مدارای پلیس در برخورد با قانون شکنان برای جلوگیری از صدمه به مردم تقدیر کرد.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: حفظ آرامش مردم و امنیت کشور و مقابله با خاطیان هنجارشکن، جزو اصول مورد توافق همه گروه ها و جناح ها است و قطعا پشتیبانی از نیروهای مسلح برای برقراری نظم و امنیت در کشور، یک وظیفه است.

وی تاکید کرد: در این حوادث باید مراقبت شود تا صف افرادی که به هر نحوی اعتراضاتی داشتند، از خائنین و کسانی که مترصد سوء استفاده از چنین موقعیت هایی بر ضد مردم و نظام هستند، جدا باشد و در همه حال، قانون فصل الخطاب قرار گیرد که در حادثه اخیر، مدارا و صبوری پلیس نیز برای نیل به این مقصود بود.

سردار اشتری و سردار یزدی نیز در این گفت و گوی تلفنی ضمن تشکر از توجه تابش و تقدیر از حمایت های قاطبه نمایندگان مجلس عنوان داشتند: از ابتدا بنا بر مدارا بود و علیرغم تقدیم شهید و مجروح در این حوادث، سعی شد تا فضا آرام شود؛ هم چنانکه به محض پایان اولتیماتوم و ظرف کمتر از نیم ساعت، این غائله جمع شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید