خبر فوری

الگوی مبارزه موثر با قاچاق کالا و ارز در هرمزگان طراحی و اجرایی شود

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان خواستار ارائه پیشنهادهای مناسب از سوی اعضای این کمیسیون برای مبارزه با قاچاق شد و عنوان کرد: با جمع بندی این پیشنهادات، باید الگوی مبارزه موثر با قاچاق کالا و ارز در استان هرمزگان طراحی و اجرایی شود.

وی ادامه داد: نیاز است نسخه های مناسبی برای رفع معضل قاچاق در هرمزگان در نظر گرفته شود که در آن بتوانیم مبارزه موثری با باندهای اصلی و بزرگ قاچاق داشته باشیم.

استاندار هرمزگان خواستار توجه به تامین معیشت مردم ساحل نشین در هرمزگان شد و افزود: اجرای آئین نامه تجارت کالای ملوانی در این راستا بسیار موثر است که شرایط را برای انجام تجارت کالا توسط مردم ساحل نشین که از مشاغل سنتی این منطقه بوده است، فراهم می کند.

همتی تصریح کرد: تجارت کالای ملوانی موجب درآمدزایی و کمک به معیشت مردم خواهد شد و درکنار آن با انجام قانونی واردات کالا، به مبارزه با قاچاق نیز کمک خواهد کرد.

وی گفت: اجرای این آئین نامه باید به طور جدی توسط دستگاه های مسئول پیگیری و شرایط برای فعالیت مردم فراهم شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید