خبر فوری

کمک700 میلیونی به خانواده زندانیان نیازمند هرمزگانی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،نوید قنواتی رییس مرکز امور اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان گفت: با هدف حمایت و پشتیبانی 700 میلیون ریال به خانواده زندانیان نیازمند کمک مالی شد.

وی افزود:این مبلغ به 625 خانواده زندانی که سرپرست آنان در زندان بود و وضعیت مالی مناسبی نداشتند در قالب عیدانه و بسته های حمایتی اهداء شد.

 رییس مرکز امور اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان گفت: پرداخت مستمری، کمک هزینه ازدواج وجهیزیه، مسکن و بهداشت ودرمان، بخشی دیگر از کمک های انجمن حمایت از زندانیان به خانواده زندانیان نیازمند است.

نوید قنواتی بر توانمند سازی خانواده زندانیان نیازمند تاکید کرد و افزود: با فراهم کردن زمینه کسب و کار مناسب برای خانواده زندانیان، می توان شاهد کاهش آسیب ها ی اجتماعی در این خانواده ها بود.

وی گفت: بیش از 3 هزار نفر از مددجویان از خدمات مشاوره‌ای، حمایتی و فرهنگی مرکز خدمات احتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان استفاده می‌کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید