سروش: باید موضوع مدیریت حمل و نقل مورد بازنگری قرار گیرد

ابوالفضل سروش در گفت‌وگو با ایسنا، با ابراز تاسف از سقوط هواپیمای تهران – یاسوج گفت: به نظر می‌رسد مسئولان باید بحث مدیریت حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی را مورد بازنگری قرار دهند. ما نباید به‌ راحتی شاهد اینگونه حوادث دلخراش باشیم.

وی افزود: هنوز مدت زیادی نیست که سانحه کشتی سانچی را پشت سر گذاشته‌ایم و سقوط هواپیما در این شرایط تعجب‌ّبرانگیز است؛ البته در این بخش  نکته ای حائز اهمیت است و باید به سیاستگذاری دولت در حوزه حمل و نقل هوایی اشاره داشت که با هوشمندی در صدد رفع نقایص این حوزه بود و البته از تیغ تیز منتقدان هم در امان نماند. با این حال ما باید از حوادث درس بگیریم .

این عضو فراکسیون امید گفت که وزارت راه باید برای برون‌رفت و رفع سایر نقایص موجود راه حلی را در نظر بگیرد.

سروش اضافه کرد: نباید از افرادی که خطای مدیریتی در حوزه حمل و نقل داشته و در پست‌های مدیریتی دیگر به کار گرفته می‌شوند، به‌سادگی گذشت و باید از خطاهای مدیریتی در این بخش؛ یعنی حوزه “مدیریت حمل و نقل” کم کرد و باید نظارت جدی در این بخش حاکم باشد .

به گفته وی، مسئولان باید در زمینه سقوط هواپیمای ITR آسمان به مقصد یاسوج، سریعاً شفاف‌سازی کنند تا از فضای التهاب‌آمیز جامعه کاسته شود.

سروش در پایان گفت: در حال حاضر هم مجلس در این زمینه فعال شده و کمیته ویژه‌ای در کمیسیون عمران تحت همین موضوع شکل گرفته است که امیدواریم به زودی علت این حوادث در این کمیته تخصصی مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید