ایران در رسانه‌های جهان/ اعطای تابعیت سوئد به ایرانی متهم به جاسوسی برای اسرائیل

به گزارش هرمزبان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اهم مطالب و اخبار منتشر شده در خصوص ایران ظرف 24 ساعت گذشته به شرح ذیل می‌باشد:

امضای سند همکاری‌ ایران و آلمان با هدف ارتقای توانمندی‌های مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور

سند همکار‌ی‌‌های دوجانبه ایران و آلمان با هدف ارتقای توانمندی‌های مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور در تهران به امضا رسید.

***

گوترش: اسرائیل حضور ایران در سوریه را تهدید می‌داند

دبیرکل سازمان ملل در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که در سفرهای خود به اراضی اشغالی متوجه شده که اسرائیل حضور ایران در سوریه را بیش از پیش، تهدید می‌داند.

***

اروپا تعهد بدهد که مسئله موشکی ایران را حل می‌کند تا ترامپ به تعلیق تحریم‌ها راضی شود

معاون وزیر خارجه آمریکا که برجام را یک توافق معیوب می‌داند، گفته که کلید راضی شدن ترامپ به ادامه تعلیق تحریم‌های ایران، حل مسئله موشکی ایرانی‌ها توسط مذاکره‌کنندگان اروپایی است.

***

دولت سوئد به یک ایرانی متهم به جاسوسی برای اسرائیل، تابعیت داد

دولت سوئد اعلام کرد به «احمدرضا جلالی» که در ایران به جاسوسی برای موساد متهم شده، تابعیت اعطا کرده است.

***

اگر برجام را امضا کردید، شهامت متعهد ماندن به آن را داشته باشید

معاون کمیته امور خارجی شورای فدراسیون روسیه در حاشیه نشست امنیتی مونیخ از معاون وزیر خارجه آمریکا خواست که به قواعد حقوق بین‌الملل احترام بگذارد و تعهدات برجامی خود را محترم بشمارند.

***

در ایران سرمایه‌گذاری نکنید

هربرت مک‌مستر، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با نقض آشکار تعهدات برجامی کشورش در سخنرانی خود در نشست امنیتی مونیخ، خواستار عدم سرمایه‌گذاری در ایران شد و در عین حال گفت: «روسیه، چین، ژاپن، کره جنوبی و آلمان در صدر سرمایه‌گذاران در ایران هستند.»

***

بازی آمریکا با موضوع کردستان، خطرناک است/ حضور ایران با دعوت دولت مشروع سوریه است

وزیر خارجه روسیه در یک مصاحبه ضمن انتقاد از «بازی خطرناک» آمریکا در قبال «مسأله کردستان» گفت نیروهای آمریکایی بدون اجازه دمشق در خاک سوریه حضور دارند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید