اجرای فاز سوم طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده ها در هرمزگان آغاز شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان، زهرا یعقوب نژاد عنوان کرد: اجرای فاز 3 طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده های استان هرمزگان با همکاری تشکل های اجتماع محور و سازمان های مردم نهاد بومی و حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در استان هرمزگان آغاز شد.

وی ادامه داد: ارتقای وضعیت بهداشت روانی و سلامت جسمانی زنان و خانواده، توسعه مشارکت در امور شهری، ارتقای فرهنگ شهرنشینی و کاهش آسیب های اجتماعی در راستای توانمندسازی زنان استان از اهداف این طرح است.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان افزود: اهداف کیفی این طرح شامل آشنایی با فعالان مدنی و جوامع با فرآیند تحلیل سیستم های تاب آور،‌ تقویت تعاملات اجتماعی در جوامع محلی در راستای عبور و غلبه بر چالش های اجتماعی و محیطی، ‌افزایش میزان مشارکت جامعه محلی در برنامه ریزی ها، مدیریت امورشهری و کاهش آسیب های اجتماعی است.

یعقوب نژاد آموزش به تسهیل گران را به مدت36 ساعت و برای حداقل 20 نفر اعلام کرد و بیان داشت: نشست های آموزشی، مشارکتی برای 15 محله در مناطق حاشیه و آسیب پذیر برنامه ریزی شده است که این آموزش ها برای اولین بار در محلات به مدت 60 ساعت و برای 447 نفر از اعضای جوامع محلی در کل استان برگزار می شود.

وی گفت: این طرح برای مدت یک سال برنامه ریزی شده و در کل استان هرمزگان قابل اجراست.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم گامی موثر در راستای توسعه ارتقاء سطح آگاهی و دانش زنان جامعه و توسعه مشارکت در امور شهری و فرهنگ شهر نشینی داشته باشیم و در پیشبرد اهداف زنان کشورمان بیش از پیش قدم برداریم.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید