هرمزگان|پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی اسب‌دوانی برگزار شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از میناب، این مسابقات که شامگاه جمعه پایان یافت با حضور شرکت‌کنندگانی از شهرستان‌های بندرعباس، میناب، بندرلنگه، قشم و هرنگ در دهکده ورزشی ناحیه مقاومت بسیج میناب برگزار شد.

در این مسابقه که به همت هئیت سوارکاری هرمزگان، هئیت سواری کاری میناب و با مشارکت اداره ورزش و جوانان، شهرداری و سپاه ناحیه میناب برگزار شد 16 چابک‌سوار در دو گروه اسب‌های بومی محلی و دره شوری و عرب با یکدیگر به رقابت پرداختند که در گروه اسب‌های بومی محلی و دره‌شوری اسب چیتا با چابک‌سواری محمدامین رحیمی و مالکیت عرفان سلطانی از میناب و اسب رسام با چابک سواری علیرضا حیدرنژاد و مالکیت مرتضی زارع از بندرلنگه به صورت مشترک موفق به کسب مقام نخست شدند.

اسب سالارخان با چابک سواری امیر یاری و مالکیت منصور یاری از بندرلنگه و اسب جنگستان با چابک سواری مجید بهزادی و مالکیت عبدالله پرمه از جزیره قشم به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در گروه اسب‌های عرب نیز اسب گلتاج با چابک سواری امیرحسین شیبانی و مالکیت عرفان سلطانی از میناب مقام نخست، اسب بی‌بی‌گل با چابک سواری امیر حسینی و مالکیت فرهاد شجاعی باز هم از میناب حائز رتبه دوم و اسب نامیک پاشا با چابک سواری احمد پناهی و مالکیت صابر سالاری از بندرعباس موفق به کسب رتبه سوم شد.

در پایان این مسابقه در آئینی با حضور روحی دبیر و نایب رئیس هیئت سوارکاری استان، خادمی مسئول برگزاری مسابقات سوارکاری استان، ذاکری مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه میناب و رئیسی  شهردارمیناب از چابک سواران و مالکان اسب‌ها تجلیل و قدردانی شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید