خبر فوری

برگزاری رزم شبانه بسیجان در سیریک

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،علی فولادی فرمانده گردان الی بیت المقدس حوزه بسیج صاحب الزمان(عج) پالور شهرستان سیریک گفت: رزم شبانه گردان الی بیت المقدس بسیجیان شهرستان سیریک با شرکت 250 نفر از بسیجیان در منطقه عملیاتی کلاوی شهرستان با اجرای حرکت های رزمی و تاکتیکی به مدت 24 ساعت برگزار شد.
علی فولادی افزود: در این رزم های شبانه فراخوان های نیروهای تیم ، دسته ، گروهان و گردان الی بیت المقدس به منظور آموزش یگانی ، میدان تیر ، راهپیمایی، رزم شبانه، افزایش توان رزمی و آمادگی جسمانی اجرا شد.
وی گفت: مهمترین هدف برگزاری رزم شبانه بسیجان مقابله با نا آرامی ها، حفط انسجام نیروهای گردان، دفاع از کوی و برزن ، امداد و نجات، دفاع تاخیری و جلوگیری از نفوذ دشمن تا رسیدن نیروهای پشتیبانی است.
فولادی گفت: در این رزم شبانه بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج شهر بندر کوهستک و روستاهای روتان ، شهید مردان ،کرپان ، پالور ، گچینه، کندال، گهردو و کنارجو حضور داشتند که در اجرای مانورهای رزمی و تاکتیکی بسیجیان گردان مشارکت داشتند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید