خبر فوری

پرداخت تسهیلات رونق تولید به 333 واحد در هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت:   به 333 واحد متقاضی در بخشه ای مختلف صنعتی، معدنی و کشاورزی و شیلاتی تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.
استاندار هرمزگان گفت: بیش از 152 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای متقاضی پرداخت شده است.
فریدون همتی افزود: واحدهایی که متقاضی دریافت تسهیلات هستند باید ضوابط مالی و قانونی را رعایت کنند.
وی گفت: مسئولان استان نیز باید تلاش کنند که در سریعترین زمان مشکلات واحدهای تولیدی در استان رفع شود.
همتی افزود: استانداری آماده حمایت از راه اندازی واحدهای راکد و خارج از چرخه تولید است.
استاندار هرمزگان گفت: مردم هرمزگان از تولیدات و محصولات استان استفاده کنند تا به رونق تولید و اشتغال در استان کمک کنند.
همتی افزود: مدیران استانی نیازها و مشکلات زیربنایی استان را بررسی و تدوین کنند تا در سفر رئیس جمهور به هرمزگان بتوان برای رفع این نیاز ها چاره اندیشی کرد.
استاندار هرمزگان از فرماندار بندرعباس نیز خواست تا در دو هفته واحدهای فروش آب در سطح شهر بندرعباس را ساماندهی کند.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان هم گفت: تا پایان سال 38 طرح صنعتی دیگر تسهیلات رونق تولید از بانکه ا دریافت می کنند.
خلیل قاسمی افزود: اکنون رتبه هرمزگان در تعداد طرح های پرداختی تسهیلات رونق تولید رتبه هشتم و در مبلغ رتبه هیجدهم کشوراست .
امیرزاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان نیز گفت: هرمزگان 24 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب دارد که اکنون 19 شهرک و ناحیه صنعتی فعال هستند.
وی افزود: ساخت شهرک صنعتی جاسک با وسعت دو هزار هکتاربه تصویب رسیده ساخت ان و با دو میلیارد تومان اعتبار قبل از پایان سال، آعاز می شود.
تصویب پرداخت تسهیلات به 9 واحد صنعتی و تولید و ساماندهی واحدهای ساخت شناور و تسریع در یرق رسانی به شهرک حمل و نقل بندرعباس از دیگر مصوبات این جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید