خبر فوری

سناتور آمریکایی: فقدان قوانین نظارت بر فروش اسلحه دلیل اصلی تداوم حوادث فاجعه‌بار در آمریکاست

سناتور آمریکایی: فقدان قوانین نظارت بر فروش اسلحه دلیل اصلی تداوم حوادث فاجعه‌بار در آمریکاستبه گزارش هرمزبان به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، عضو مجلس سنای آمریکا از ایالت فلوریدا، فقدان قوانین لازم جهت نظارت بر فروش اسلحه در این کشور را دلیل اصلی تداوم حوادث فاجعه بار در آمریکا خواند.

سناتور بیل نیلسون که در واکنش به تیراندازی مرگبار در مدرسه ای در ایالت فلوریدا سخن می گفت، تصریح کرد: «هر بار شاهد تیراندازی در کشوریم، تفاوتی نیست که این اتفاقات در کجای کشور رخ می دهد اما سخن ما این است که دیگر بس است، حتی این امکان را نداریم تا بتوانیم به قانون سناتور فاین اشتاین -که در آن خرید سلاح برای افرادی که نامشان در فهرست نظارت بر تروریسم جای دارد، ممنوع شده است-دست یابیم، این موضوع به شدت سیاسی است.»

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید