خبر فوری
هرمزبان:معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از گشایش نمایشگاه بین المللی لجستیک و حمل و نقل در بندرعباس خبر داد.

برپایی نمایشگاه بین المللی لجستیک و حمل و نقل در بندرعباس

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،محمد عباسی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: نمایشگاه بین المللی لجستیک و حمل و نقل در بندرعباس گشایش یافت.
وی گفت: این نمایشگاه با محور حمل و نقل دریایی ، زمینی ، ریلی و هوایی ، خدمات و تجهیزات وابسته و خدمات بندری ، گمرکی و ترانزیت برگزار شده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود: پنجاه شرکت در 160 غرفه این نمایشگاه از استان های تهران، هرمزگان ، اصفهان ، البرز، مرکزی ، کرمان ، سیستان و بلوچستان ، بوشهر و خراسان رضوی حضور دارند.
وی گفت: ترابری، حمل و نقل داخلی و خارجی، ترانزیت، خدمات بندری، استریپ کالا ، خدمات حمل و نقل بار، خدمات ترخیص کالا، خدمات ارسال کالا و سامانه هوشمند حمل و نقل آنلاین از مهم ترین محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است.
نمایشگاه بین المللی لجستیک و حمل و نقل تا 26 بهمن از ساعت 16 تا 22در محل دائمی نمایشگاه ها واقع در سه راه جهانبار بندرعباس دایر است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید