خبر فوری

گاز منواکسیدکربن جان یک تن را گرفت

گاز منواکسیدکربن جان یک تن را گرفتبه گزارش هرمزبان به نقل از    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صائب مدرسی   رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه   از وقوع یک حادثه گازگرفتگی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۳ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۲۴ بهمن در محل شهرک صدرا خیابان باهنر رخ داده است.

وی افزود: طی این حادثه ۲ تن با گاز منواکسیدکربن مسموم و دچار گازگرفتگی شده بودند که یک تن از آنان فوت شده و دیگری که مصدوم بود توسط نیروهای اورژانس برای مداوا به بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه منتقل شد.

این مسئول فرد فوت شده در این حادثه را زنی ۵۴ ساله اعلام کرد که به همراه پسر ۱۵ ساله اش دچار مسمومیت با این گاز شده بودند و متاسفانه مادر فوت و پسر در بیمارستان امام خمینی تحت مداوا قرار گرفت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه بر رعایت نکات ایمنی در نصب وسایل گازسوز و به ویژه لوله بخاری، برای پیشگیری از چنین حوادثی تاکید کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید