خبر فوری
هرمزبان:سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت اعضای هیات علمی از ارکان اصلی دانشگاه محسوب می شوند

اعضای هیات علمی از ارکان اصلی دانشگاه محسوب می شوند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر محمد خیری سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در نشست صمیمی با اعضای هیأت علمی دانشگاه، گفت: روش مدیریتی بنده بر مبنای هدف می باشد و از اعضای هیات علمی و کارکنان خواست، تلاش کنند تا دانشگاه به جایگاه مطلوب خود برسد.

دکتر خیری اظهار داشت: اعضای هیأت علمی دانشگاه علی رغم همه ی پیشرفت های که در حوزه فناوری اطلاعات و دانش به وقوع پیوسته، همچنان منبع اصلی دانشگاه هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروزه، ما در محیط اقتصاد دانش محور زندگی می کنیم که اصلی ترین دارایی های آن همانا هوش، درک و فهم، مهارت و دانش کارکنان است  که متاسفانه در گذشته از ماشین آلات و ساختمان ها به عنوان دارایی توجه می شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان خاطر نشان کرد: امروزه، مدیریت دانش جزء کلیدی  هر دانشگاه و سازمان به شمار می رود.

 دکتر خیری در بخش دیگری از سخنان خود از سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی در تاریخ 17 اسفند 1396 توسط دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد

وی افزود: کلیه مقالات در پایگاه سیولیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.

در پایان اعضای هیات علمی دانشگاه نقطه نظرات، پیشنهادات و مسائل خود را مطرح کردند و پاسخ آن نیز از معاونت و ریاست دانشگاه دریافت کردند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید