خبر فوری

نخستین جشنواره غذا در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر عصر دوشنبه در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پویایی هر سازمان و دستگاهی در گرو توجه به نیروی انسانی آن دستگاه است.

اکبر مولایی گفت: ایجاد فضای نشاط و همدلی در میان کارکنان هر سازمان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در دنیای امروز است.

مولایی بیان داشت: طبعا دانشگاه فرهنگیان نیز از این قاعده مستثنی نیست و لذا باید بیشتر در این زمینه کار کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: در همین راستا همکاران حوزه فرهنگی ما نیز دست به کار شده و برای نخستین بار اقدام به طراحی و اجرای جشنواره غذا در فضایی صمیمی کردند که شایسته تقدیر است.

مولایی خاطرنشان ساخت: امیدواریم که بتوانیم در کنار اجرای برنامه های فرهنگی برای دانشجویان و اساتید، برنامه های مختلفی را برای کارکنان دانشگاه نیز تدارک دیده و اجرا کنیم.

وی عنوان کرد: در این برنامه ها بازنشستگان اداری دانشگاه را فراموش نکنیم تا آنها نیز در کنار ما باشند و لااقل اینگونه به آنها بگوییم که به یاد آنها هستیم و تجدید خاطرات صورت پذیرد و همدلی بیشتری را در میان کارکنان سابق و امروز فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: از نکات جالب توجه در این جشنواره پخت غذاهای محلی مناطق مختلف کشور توسط همکاران ما بود که بسیار امری زیبا و در راستای مبحث تغذیه سالم بود و امیدواریم این برنامه رضایت خاطر همکاران را فراهم کرده باشد.

معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این برنامه از جمله برنامه های فرهنگی ما در این پردیس ویژه گرامیداشت دهه مبارک فجر بود که امروز با اندکی تاخیر برگزار شد.

حسن زارع گفت: خوشبختانه برنامه های فرهنگی پردیس ما در ابعاد مختلف گسترش یافته و خوشحالیم که امروز میزبانی جشنواره غذا کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر را در این پردیس داشتیم.

زارع در ادامه تصریح کرد: در طول سال تحصیلی اخیر برنامه های مختلفی را ویژه دانشجویان و اساتید داشتیم.

وی خاطرنشان ساخت: امروز نیز نخستین برنامه را ویژه کارکنان برگزار کردیم که از حضور همه همکاران و دست اندرکاران جشنواره تقدیر می کنم.

معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پایان گفت: همدلی و ایجاد نشاط در میان همکاران از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره بود.

کارشناس مسئول فرهنگی مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۱۳ شرکت کننده در جشنواره غذا کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر حضور داشتند.

آذر عادلی گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره از همکاران ما در پردیس های علامه طباطبایی، بنت الهدی صدر و مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر بودند.

عادلی افزود: داوری این جشنواره در سه بخش و ابتدا توسط دو تن از همکاران بازنشسته خانم در پردیس بنت الهدی صدر، سپس توسط سرآشپز آشپزخانه پردیس علامه طباطبایی و همکاران وی  و در نهایت توسط حاضرین در این جشنواره با تست کردن غذاها انجام شد.

وی تصریح کرد: در نهایت پنج نفر به عنوان برگزیده جشنواره انتخاب شده و جایزه خود را از توسط رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و مسئول نهاد نمایندگی رهبری در این دانشگاه دریافت کرده و به همه شرکت کنندگان نیز جوایزی اهدا شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید