خبر فوری
هرمزبان:نماینده مردم هرمزگان گفت : برای حل کمبودهای بهداشتی و درمانی در هرمزگان خواستار افزایش سهمیه ما در رشته های پزشکی و با ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در شرق و غرب استان هستیم .

شرق و غرب هرمزگان می توانند دانشگاه علوم پزشکی مستقل داشته باشند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان در مجلس شورای اسلامی،حسین هاشمی تختی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی در هرمزگان که با حضور وزیر بهداشت و درمان برگزار شد با تجلیل از تلاش های جهاد گونه وزیر بهداشت اظهار کرد: ایام با شکوه دهه فجرانقلاب اسلامی فرصت ارزنده ای است تا مروری بر خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم.

وی افزود: دشمن بدنبال القای ناکارآمدی در ساختار نظام جمهوری اسلامی است و از بیرون نیز توطئه اسلام هراسی و ایران هراسی را دنبال می کند .

عضو کمیسیون مجلس ادامه داد: بهترین راه برای مقابله با القائات دشمنان ، خدمت صادقانه به مردم و مرتب کردن امور در کشور بر اساس اصل شایسته سالاری است.

هاشمی تختی عنوان کرد: خدمات گذشتگان را نباید زیر سوال برد و در عین حال می بایست تلاش هر چه بیشتری برای رونق امور مردم و بهبود شرایط زندگی آنان فراهم آورد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به کمبودهای جدی هرمزگان در حوزه ی بهداشت و درمان، تصریح کرد: انتظار ما این است که عقب ماندگی در این حوزه با شتاب بیشتری جبران شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت های بهداشتی و درمانی هرمزگان علاوه بر ارائه خدمات به مردم استان، به مردم چندین شهر همجوار از جمله مردم جنوب استان کرمان و سیستان وبلوچستان نیز خدمات ارائه می کند، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای ارائه خدمات ویژه به برخی گردشگران کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز ضروری است چرا که یک ظرفیت برای هرمزگان بشمار می رود.

نماینده ی مردم هرمزگان تاکید کرد: باید سهم هرمزگان از توزیع نیروهای متخصص و فوق تخصص در کشور افزایش یابد و یا تعداد دانشگاه های علوم پزشکی استان را به سه دانشگاه افزایش دهید.

هاشمی تختی همچنین خاستار اولویت دادن به جوانان استان در مناطق محروم برای قبولی در رشته های پزشکی شد تا ماندگاری نیروها در این منطقه افزایش یابد.

وی درباره ی وضعیت 17 نفر از پرسنل حوزه بهداشت و درمان قشم که بیش از 10 ماه است حقوق نگرفته اند نیز گفت: هر چه سریعتر تصمیم عاجلی برای رفع مشکلات این نیروها اتخاذ کنید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید