خبر فوری

پیام تقدیر و تشکر مدیر آموزش و پرورش ابوموسی از حضور با عظمت مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش هرمزبان، در پیام حجت الاسلام محب زاده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
گام های استوار و حضور پرشور و با عظمت مردم هرمزگان در راهپیمایی 22 بهمن که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای صورت گرفت، نشان از ولایت مداری، بصیرت و دشمن شناسی مردم این خطه از مهین عزیز اسلامی مان دارد.

این حضور حداکثری بیانگر مردمی بودن و مردمی ماندن نهضت عاشورایی انقلاب اسلامی در طول سی و نه سال از عمر پر برکت خویش است و نمایشگاهی تماشایی از عزت و عظمت این ملت را به رخ جهانیان کشید.

از مردم ولایتمدار و شهید پرور استان هرمزگان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، اساتید و علمای عظام، دانشجویان و طلاب معزز، کسبه و بازاریان، کارمندان و نیروهای زحمتکش نظامی و انتظامی و امنیتی و همه آحاد مردم استان که با حضور آگاهانه نمایش دهنده وحدت، همسبتگی و اقتدار مردم و در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

در پایان از خداوند متعال برای مردم شریف استان و همه دست اندرکاران برگزاری برنامه های دهه فجر، اجر و پاداش الهی، سلامتی و سعادت را مسألت می نمایم.

غلامرضا محب زاده
مدیر آموزش و پرورش ابوموسی

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید