خبر فوری

پیام تبریک رئیس شورای سیاسی یمن به ایران

پیام تبریک رئیس شورای سیاسی یمن به ایرانبه گزارش هرمزبان به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری دولتی یمن، همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران «صالح الصماد» رئیس شورای سیاسی یمن در پیامی تلگرامی به حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان، ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بر علاقمندی جمهوری یمن به مستحکم‌تر کردن و تقویت روابط دوجانبه بین دو کشور و دو ملت یمن و ایران در تمامی زمینه‌ها و توسعه همکاری‌ها و همبستگی‌ها بین امت اسلامی تاکید کرد.

وی با قدردانی از دیدگاه و مواضع ایران در حمایت از تلاش‌های صلح در منطقه و جهان و حمایت از مردم فلسطین و حق این ملت در تعیین سرنوشت و تشکیل کشور مستقل خود به پایتختی قدس شریف، بار دیگر علاقمندی و خواست یمن را برای ادامه تلاش‌ها به منظور تقویت و توسعه روابط و همکاری‌های موجود میان دو کشور در تمامی زمینه‌ها مورد تاکید قرار داد.

صالح الصماد در بخش دیگری از تلگرام تبریک خود به حسن روحانی، از نتایج و موفقیت‌های ایران در نهضت خود در تمامی زمینه‌ها از هنگام پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و پیشرفت مردم دوست و برادر ایران ستایش و برای مردم ایران آرزوی پیشرفت و شکوفایی بیشتر کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید