هرمزبان:دوچرخه سواران هرمزگانی عضو تیم ملی ایران در روز دوم مسابقات دوچرخه سواری پیشکسوتان قهرمانی آسیا در میانمار خوش درخشیدند.

درخشش دوچرخه سواران هرمزگانی در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،دوچرخه سواران هرمزگانی عضو تیم ملی ایران در روز دوم مسابقات دوچرخه سواری پیشکسوتان قهرمانی آسیا در میانمار خوش درخشیدند.
در ماده تایم تریل انفرادی مسافت 33 کیلومتر رده سنی 50 سال به بالا بیژن امیر آخوری با زمان 49 دقیقه و 29 ثانیه و 751 هزارم ثانیه زودتر از دیگران از خط پایان عبور کرد و به مدال طلا دست یافت.
در ماده تایم تریل انفرادی رده سنی 45 تا 49 سال نیز شمس الله مظاهری با زمان 50 دقیقه و 24 ثانیه و907 هزارم ثانیه صاحب گردن آویز نقره شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید