خبر فوری
هرمزبان:عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث بهداشت و درمان هرمزگان از پایه ضعیف است و نیاز به همت و نگاه ویژه ای دارد؛ زیرا معیارهای زیرساختی هرمزگان پایین قرار دارد.

در موضوع بهداشت و درمان هرمزگان از پایه ضعیف است

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، حسین هاشمی تختی در آئین افتتاح از 228 پروژه بهداشتی و درمانی در استان هرمزگان، اظهار کرد: وزیر بهداشت و درمان وزیری جهادی در دولت تدبیر و امید است و زحمات فراوانی در توسعه حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور بر دوش داشته است.

وی اظهار کرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حسنش این است که مروری بر عملکرد خود داریم که چه بودیم و به کجا رسیدیم و به کجا می خواهیم برسیم.

هاشمی تختی با بیان اینکه دشمنان به دنبال جلوه دادن ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: ما به دنیا ثابت کرده ایم که طلح طلب هستیم و همواره حقوق ملل و جوامع مختلف را در نظر گرفته‌ایم و در داخل با تمامی مشکلاتی که دشمنان به وجود آوردند، محکم و استوار در مسیر خود حرکت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: مشکلات کشورمان با دستان خودمان برطرف می‌شود و این موضوع همچون خاری بر چشم دشمنان است و با خدماتی که دولتمردان می کشند، نشان داده ایم که می توانیم با استقلال خود بر مسیر رشد حرکت کنیم.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه نباید خدمات دولت‌های قبل را نادیده گرفت، اظهار کرد: اینکه بگوییم در دولت قبل صفر بوده ایم و الان به 100 رسیده ایم حرفی اشتباه است؛ زیرا هر دولتی زحمتی کشیده و هر دولتی که رأی خود را از مردم گرفت باید به آن کمک کرد تا به موفقیت برسد و در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارد.

وی ادامه داد: در بحث بهداشت و درمان هرمزگان از پایه ضعیف است و نیاز به همت و نگاه ویژه ای دارد؛ زیرا معیارهای زیرساختی هرمزگان در پایین قرار دارد.

هاشمی تختی با بیان اینکه سهمیه‌ای که برای هرمزگان در نیروی متخصص لحاظ می شود، کم دیده شده و علتش را نمی دانم، اضافه کرد: سهمیه هرمزگان باید استانی دیده شود نه آنکه بر اساس تعداد دانشگاه باشد؛ زیرا هرمزگان در این بخش رنج می برد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید سهمیه اختصاص یافته به هرمزگان برای مناطق مختلف استان به صورت ویژه دیده شود، تصریح کرد: بیمارستان شهید محمدی بخش MRI آن مدت‌هاست مشکل دارد و باید تصمیمی در اسرع وقت گرفته شودغ زیرا مردم دیر زمانی است مشکل دارند و نباید این مشکلات بر روی هم انباشته شود.

وی با بیان اینکه در قشم 17 پرسنل گرفتار هستند و در بازدیدی که به آن منطقه داشتم شاهد اختلاف بین مسئولان بودم، اضافه کرد: 17 نفر بیش از 10 ماه است که حقوق نگرفته اند و نباید این مشکلات سبب کاهش خدمات به مردم شود.

هاشمی تختی خواستار کمک ویژه وزیر بهداشت و درمان در توسعه بیمارستان‌های استان شد و اضافه کرد: باید بیمارستان کودکان و زنان و زایمان با تدبیر ویژه وزیر بهداشت و درمان در هرمزگان تجهیز و توسعه یابد تا شاهد شکایت مردم نباشیم و شاهد خدمات مطلوب باشیم.

وی در پایان با تقدیر از خیرین سلامت در استان هرمزگان، عنوان کرد: همواره خیرین سلامت پای کار بوده و در توسعه زیرساخت‌ها نقش مهمی داشته اند، اما شاهد هستیم خیرین ساختمان هایی را احداث و تجهیز کرده اما به دلیل کمبود نیرو شاهد عدم استفاده از برخی ساختمان ها نظیر دهستان سرزه در بخش فین هستیم.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید