خبر فوری
هرمزبان:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمان درمانی استان هرمزگان گفت: بستر توسعه حوزه سلامت و درمان امروز بیش از هر دوره دیگری در استان هرمزگان با نگاه وزیر بهداشت و درمان، استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس فراهم است.

بستر توسعه حوزه سلامت و درمان در هرمزگان فراهم است

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، دکتر «حسن داودی» در آئین افتتاح از 228 پروژه بهداشتی و درمانی در استان هرمزگان، افزود: امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان پروژه‌هایی با تأکید وی و با حمایت مدیران وزارت بهداشت و درمان و استان هرمزگان، به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار کرد: عمده پروژه‌ها مربوط به طرح تحول سلامت در استان هرمزگان بود که 228 پروژه آن شامل 20 مرکز جامع خدمات سلامت، بیمارستان جدید جاسک، 100 تخت بیمارستانی، 76 خانه بهداشت، 11 کلینیک ویژه، 25 آزمایشگاه، 11 پایگاه اورژانس، 20 آمبولانس و 64 مورد تکمیل تجهیز ساختمان دانشکده، بخش‌های بیمارستانی و اداری را در سفر وزیر بهداشت و درمان به بهره‌برداری رسید.

داودی با بیان این‌که مرکز ناباروری استان هرمزگان در جنب مرکز سوختگی و سوانح شهرستان بندرعباس پس از مدت‌ها به بهره‌برداری رسید، اظهار امیدواری کرد روند توسعه زیرساخت‌های درمانی استان هرمزگان افزایش یابد.

وی افزود: پس از سال‌ها دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان باید در توسعه زیرساخت‌های آموزشی متناسب با زیر ساخت‌های درمانی همت بیشتری کند که با حمایت وزیر بهداشت و درمان برنامه‌های مناسبی در دستور کار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمان درمانی استان هرمزگان با اشاره به این‌که هرمزگان ظرفیت فراوانی در زمینه‌های مختلف از جمله بین‌المللی شدن دانشگاه‌ها با وجود مناطق آزاد دارد، اظهار کرد: فرصت حمایتی که در استان هرمزگان بسترش فراهم شده و امروز شاهد آن هستیم این دوره را آماده‌تر از هر زمان دیگری قرار داده است و با وجود تلاش‌های گسترده وزیر بهداشت و درمان امیدوارم شاهد رشد و توسعه در همه ابعاد بهداشتی و درمانی در استان هرمزگان باشیم.

وی ادامه داد: نگاه به حوزه سلامت و جایگاه آن در دولت تدبیر و امید ارتقا یافته است و علت آن‌که مجمع نمایندگان استان در مجلس دغدغه جدی‌شان سلامت است به جایگاهی باز می‌گردد که دولت به این حوزه داشته است و امروز نگاه به این حوزه تغییر کرده است.

داودی یادآور شد: هر سفر وزیر بهداشت و درمان مسبب توسعه‌ای در بخش سلامت و بهداشت استان هرمزگان بوده است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید