خبر فوری

از دانلود نرم‌افزار مخفی کردن تصاویر و فیلم در گالری تا دانلود بهترین آنتی ویروس موبایل

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

  دانلود Gravity Screen Pro 3.15.1؛ روشن کردن خودکار صفحه نمایش یکی از مشکلاتی که که گریبانگیر برخی از کاربران است روشن ماندن صفحه نمایش برای مدتی است که کاری با آن ندارند.  این موضوع مشکلات مختلفی را ایجاد میکند. مشکلاتی مانند مصرف بیهوده باتری ، احتمال اجرای یک برنامه به صورت ناخود آگاه  و حتی تماس ناخواسته و امثال آن.   حال برای رفع این مشکل ما نرم افزار Gravity Screen Pro – On/Off را به شما معرفی می‌کنیم که با عملکردهای متفاوت و متنوع کاربرد بسیار زیادی برای کاربران خواهد داشت.  اگر از کیف غیر اختصاصی گوشی استفاده می‌کنید و یا گوشی شما قابلیت خاموش شدن هوشمند در زمان بسته شدن کیف را ندارد، با این نرم افزار این قابلیت را هم برای شما فراهم می‌کند.
دانلود    Gravity Screen On/Off/ روشن و خاموش شدن صفحه گوشی به طور خودکار

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید   دانلود Kill Shot Bravo 4.4.1 ؛ بازی تک تیراندازی آنلاین

 بسیاری از کاربران دستگاه های اندرویدی طرفدار بازی های جنگی و اول شخص هستند. در این میان حس جذاب و هیجان آور تک تیرانداز بودن لذتی وصف نشدنی دارد که طرفداران  سبک بازی جنگی به هیچ وجه از آن نمیگذرند. بازی Kill Shot Bravo یکی از بهترین بازی ها در این سبک است.

دانلود Kill Shot Bravo 3.1 برای اندروید و Ios؛ بازی تک تیرانداز مهیج و پرطرفدار   برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید   دانلود Video Format Factory Premium 4.9 ؛ برنامه تبدیل فرمت ویدیو و موسیقی

بارها اتفاق افتاده است که برای تماشای یک فیلم یا گوش دادن یک موسیقی دچار مشکل شده باشید زیرا فرمت آن ویدئو یا آهنگ توسط پلیر شما پشتیبانی نمیشود یا اینکه میخواهید حجم یک ویدئو یا موسیقی را در گوشی خود کم کنید. ما به شما نرم افزار Video Format Factory Premium پیشنهاد میکنیم که قادر است اکثر فرمت های صوتی و تصویری را به هم تبدیل کند.

  دانلود Video Format Factory 3.4 برای اندروید؛ تبدیل حرفه ای فرمت های صوتی و تصویری    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید   دانلود Gallery Vault-Hide Video&Photo PRO v3.4.3 ؛ برنامه قفل تصاویر و ویدیوهای گالری  

نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures یک ابزار عالی در زمینه مخفی کردن تصاویر و ویدئو هاست. با استفاده از این نرم افزار می توانید به تعداد نامحدود تصاویر و ویدئو های موجود در گالری خود را مخفی و از گالری خارج کنید.

حتی می توانید آیکون این نرم افزار را در گوشی خود نیز مخفی کنید تا دیگران از وجود چنین برنامه ای در گوشی تان نیز باخبر نشوند. نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و توانسته در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.

Gallery Vault – Hide Pictures   برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید   دانلود بهترین آنتی ویروس موبایل ؛ آیا واقعا ضرورت دارد؟ CM Security Antivirus AppLock جزو قابل اعتمادترین آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عامل اندروید است که با بیش از 500 میلیون بار دانلود از گوگل پلی جزو برترین و پرطرفدارترین نرم افزار های آنتی ویروس است. این برنامه قادر است ویروس ها، تروجان ها، اسپای ویرها و اد ویرهای موجود در حافظه و کارت حافظه شما را با سرعتی بالا و خارق العاده شناسایی کرده و اقدام به حذف آنها نماید. شرکت King Soft ادعا کرده که سرعت اسکن توسط نرم افزار CM Security پنج برابر بیشتر از آنتی ویروس های دیگر است .   دانلود 4.1.1 CM Security؛ پرطرفدارترین آنتی ویروس موبایل جهان   برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید   دانلود Full Screen Caller ID Pro 12.5.2 ؛ برنامه نمایش تمام صفحه عکس تماس گیرنده

تصور کنید در میان  خستگی کار روزانه تماسی با شما گرفته می شودو تصویر عزیزترین افراد برای شما به طور تمام صفحه در گوشی هوشمندتان به نمایش درآید. این تصاویر میتواند تصویر پدر و مادر عزیز ، همسر و همراه زندگیتان یا فرزند دلبندتان باشد. تصورش هم لذت بخش است و خستگی را از تن به در می کند.

دانلود 12.4.2 Full Screen Caller ID برای اندروید ؛ نمایش تمام صفحه تصویر تماس گیرنده    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید  

 دانلود پاکت Pocket 6.7.1.1 ؛ برنامه مشاهده مطالب اینترنتی بصورت آفلاین 

فرض کنید با گوشی یا تبلت خود در حال گشت و گذار در فضای وب هستید و به صفحاتی برمی‎خورید که مطالب بسیار خوبی دارد اما فرصت کافی برای خواندن آن را ندارید . 

به ناچار یا باید آنها را به صفحات نشانه‎گذاری شده اضافه کنید که این هم موجب تعدد  این صفحات خواهد شد و هم اینکه این ویژگی برای صفحاتی است که بخواهیم بارها به آن مراجعه کنیم نه فقط یک یا چند بار.

برای حل این مشکل ما برنامه Pocket را به شما پیشنهاد میکنیم ، با این برنامه میتوانید صفحات اینترنتی و محتواهای چند رسانه ای موجود در آن را بر روی گوشی خود ذخیره و در سر فرصت  به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت به مطالعه و بازدید از آن ها بپردازید.   البته لازم است در این نرم افزار ثبت نام کنید که کار آسانی است و پس از آن این برنامه با مرورگرهای شما هماهنگ شده و به آنها اضافه میشود و تنها با شیرکردن صفحه و محتوای مورد نیاز خود و انتخاب برنامه پاکت ذخیره سازی انجام میشود.   دانلود 6.5.9.4 Pocket برای اندروید و ios ؛ نرم افزار ذخیره و مشاهده آفلاین صفحات و محتوای وب   برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید    دانلود Panorama 360 5.0.1-v7a ؛ برنامه گرفتن عکس پانوراما 360 درجه   یکی از بهترین و پرطرفدار ترین نرم افزار های عکاسی به صورت 360 درجه نرم افزار Panorama 360 است. برنامه ای که با بیش از 10 میلیون دانلود از گوگل پلی جزو بهترین  نرم افزار ها در این امر است.
کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده چرا که با اکثر گوشی های هوشمند سازگار است.این نرم افزار برای اندروید و ios طراحی شده است.

دانلود Panorama 360  ؛ بهترین نرم افزار عکسبرداری پانوراما   برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید   دانلود داب اسمش Dubsmash 2.35.4 ؛ برنامه ضبط ویدئو با صدای کاراکترهای محبوب

دابسمش به پدیده ای پرطرفدار در فضای مجازی تبدیل شده است. موضوعی که در آن بر روی قطعه صدایی ماندگار ویدئویی دیگر را قرار میدهند.

این پدیده را میتوان یک چالش جدید در شبکه های اجتماعی دانست که حتی در برنامه پرطرفدار 90 در شبکه سوم سیما نیز بخشی به دابسمش های ارسالی اختصاص داده شده است. نرم افزار Dubsmash  نه تنها یک نرم افزار برای ساخت دابسمش بلکه یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری آن نیز هست.

دانلود نرم افزار Dubsmash برای اندروید و ios / نرم افزار ساخت دابسمش / در حال کار

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید  

دانلود Microsoft Office Lens 16.0.9001.2117 ؛ برنامه اسکن متن

نرم افزار Microsoft Office Lens ابزار اسکن از مدارک است که توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به یک اسکنر قدرتمند تبدیل کنید. این نرم افزار می توانید با برنامه OneNote متصل شود و یک خروجی از مدارک را در این نرم افزار قرار دهد. شما می توانید با اسناد خود، فایل های Word ،PowerPoint و PDF ایجاد کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Microsoft Office Lens   برای دانلود نرم افزار اینحا کلیک کنید  

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید