خبر فوری

فرماندار: جزایر قشم، بهترین فرصت برای توسعه صنعت گردشگری هستند

علیرضا نصری در حاشیه بازدید وزیر کشور از هرمز و در گفت و گو با ایسنا، تاکید کرد: با سفر مسوولان رده بالای کشور در چند سال گذشته به جزایر، نقشه توسعه جزایر کشیده شده است.

وی ادامه داد: بنیاد برکت و استانداری هرمزگان تفاهم نامه‌ای در راستای توسعه جزایر منعقد کرده‌اند که امیدواریم موجب خیر و برکت برای مردم این خطه شود.

فرماندار قشم کمبودهای زیرساختی را از جمله مهم‌ترین کمبودهای جزایر قشم برشمرد و افزود: در صورت ایجاد این ظرفیت‌ها، روند توسعه‌ای رشد شتابانی به خود خواهد گرفت.

وی ادامه داد: پرورش ماهی در قفس و توسعه صنایع دستی، توجه به سواحل و رونق بخش گردشگری می‌تواند موجب ابجاد رونق پایدار شود.

جزیره هرمز دارای 6400 نفر جمعیت، ۴۲ کیلومتر مربع مساحت و 1300 خانوار است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید