خبر فوری

احداث فاز اول فولاد آنامیس میناب به زودی آغاز می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: فولاد نورد آنامیس یکی از بزرگترین پروژه های شرق هرمزگان است که بهمن ماه سال گذشته توسط وزیر صنایع کلنگ زنی شد. این پروژه قرار بود بعد از مدت زمان دوماهه فاز اول شروع شود که به دلایل نامعلوم متوقف شده بود.

وی با بیان اینکه این پروژه از عظیم ترین پروژه های کشور است که دولت و وزیر صنعت ومعدن به آن نگاه ویژه ای دارند گفت: پروژه فولاد نورد آنامیس برای ایجاد اشتغال وهمچنین رشد وپیشرفت شهرستان در نظر گرفته شده که می تواند تحولی در این منطقه ایجاد کند.

نماینده حوزه شرق هرمزگان در خصوص دلایل توقف این پروژه اظهار داشت: این پروژه برای شروع بکار به اعتبار زیادی نیاز داشت و با تکمیل نشدن اسناد ومراحل قانونی آن جهت دریافت اعتبار از بانک مذکور با مشکلاتی روبرو بود، از طرفی محیط زیست هم از اجرای احداث فولاد آنامیس جلوگیری کرد که این مشکل مرتفع شد.

وی در ادامه اظهار داشت: تلاش همه دست اندر کاران برای اجرای این پروژه یک نگاه مثبت است که امیدوارم بتوانیم با اجرایی کردن آن در بحث صنعت فولاد و صنایع کشتی سازی درکشور و منطقه تحولی عظیم ایجاد کنیم.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید