خبر فوری

خدمات نظام جمهوری اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس با بیان اینکه خمس تکلیف قطعی و شرعی شیعیان است، افزود: خمس یک واجب آسان است و نباید آن را سخت کرد و به دنیا حبی داشت و جدا کردن مال از خود را مشکل بدانیم.

وی با بیان اینکه نباید در انجام تکالیف، گوش خود را به بیگانگان بسپاریم، تصریح کرد: بیگانگان به دنبال ایجاد تفرقه و رسیدن به خواسته‌های خود هستند پس نباید گوش خود را به سخنان آن‌ها بسپاریم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در ادامه با اشاره به اینکه در دنیای مجازی بیش از دنیای حقیقی باید دقت شود، خاطرنشان کرد: اگر چیزی شنیدید یا دیدید ابتدا فکر کنید و در صورت غیبت یا تهمت نبودن سپس بر زبان جاری کنید.

امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه اگر هر چه شنیدیم یا دیدیم نپذیریم آن زمان شایعه‌سازان از بین می‌روند، اضافه کرد: تقوای الهی یعنی هرچه می‌شنوید و می‌بینید، باور نکنید بلکه باید بررسی شود.

وی با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، عنوان کرد: خدمات نظام جمهوری اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست زیرا در استانی مانند هرمزگان قبل از انقلاب اسلامی از امکانات اولیه همچون آب، برق و پزشک هم بی‌بهره بود اما اکنون با تلاش مسئولین اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه حکومت پهلوی با کودتا روی کارآمد و امروز همگان می‌دانند که نظام‌های کودتایی بدترین نوع حکومتی هستند، افزود: کشف حجاب اجباری در زمان رضاشاه هیچ‌گاه از اذهان خارج نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه تغییر لباس یک ملت از سوی رضاشاه، ضربه زدن به فرهنگ یک کشور بود، تصریح کرد: بشناسید کسانی که در گذشته در این کشور حکومت کردند و چه بر سر کشور آوردند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در پایان تصریح کرد:  امام خمینی(ره) با تغییر نظام، حکومت سلطنتی را از میدان سیاست خارج کرد تا امروز شاهد باشیم کشورمان در مسیر پیشرفت و عدالت قرار دارد و به‌هیچ‌وجه کشورمان با گذشته قابل قیاس نیست.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *