خبر فوری

انقلاب اسلامی به مرحله قابل افتخاری رسیده است

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در آئین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان بندرعباس که همزمان با نخستین روز دهه فجر انجام شد، عنوان کرد: این ایام فرصت خوبی است تا خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را با زبانی قابل درک با مردم در میان بگذاریم.

وی ادامه داد: در طول ۳۹ سال گذشته با وجود جنگ تحمیلی و تحریم های بی سابقه در طول تاریخ، به لطف خداوند و هدایت های رهبری انقلاب و استقامت و حضور مردم توانستیم عرصه های سخت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

استاندار هرمزگان افزود: از آغاز انقلاب تا امروز اقدامات بزرگی در کشور صورت گرفته است و در دهه فجر سال جاری نیز در سطح استان هرمزگان ۴۹۸ پروژه بزرگ، کوچک و متوسط بزرگ با اعتبار چهار هزار و ۵۸۶ میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

همتی با تاکید بر اینکه به طور دائم باید کار و تلاش خود را بیشتر کنیم، تصریح کرد: مدیران کشور در طول ۳۹ سال انقلاب اسلامی، معدل قابل قبولی از خدمت رسانی را با پیروی از رهبری معظم انقلاب بر جا گذاشته اند که موجب شده امروز انقلاب به مرحله قابل افتخاری برسد و اقشار مختلف مردم، کارمندان دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی نیز در این راستا تلاش های بسیاری انجام داده اند.

وی گفت: باید به نقطه ای برسیم که جمهوری اسلامی ایران در تمامی ابعاد در جهان الگو قرار گیرد و عهد و پیمان ما باید این باشد که از همه توان خود استفاده کنیم و با عزم و اراده جدید برای خدمت بیشتر در چهلمین سال عمر با برکت انقلاب تلاش کنیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به بهره برداری از پروژه های آب و برق در این روز در بندرعباس، اضافه کرد: از تلاش و کوشش فعالان صنعت آب و برق در استان هرمزگان قدردانی می کنم و تلاش شبانه روزی صورت گرفته موجب شده تا تامین آب شرب، ساماندهی فاضلاب و تامین برق روستاها و شهرهای سراسر استان هرمزگان به خوبی انجام شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید