خبر فوری

نمایش 18 فیلم جشنواره فیلم فجر در بندرعباس

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباسعلیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت:18 فیلم جشنواره فیلم فجر در بندرعباس اکران می شود.

 وی افزود:فیلم های جشنواره فیلم فجر از 13 تا 22 بهمن در دو نوبت صبح و عصر در سینماهای ستاره شهر و ستاره جنوب بندرعباس به روی پرده می رود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: 5 فیلم بخش کودک ویژه دانش آموزان در نوبت صبح و 13 فیلم بزرگسال از ساعت 16 تا 19 و 30 دقیقه در دو سانس نمایش داده می شود.

علیرضا درویش نژاد افزود: فروش بلیت به صورت اینترنتی است و علاقمندان می توانند هر بلیت را به قیمت 10 هزار تومان در سایت cinemasetareh.ir خریداری کنند.

وی گفت: فیلم های انتخابی همه جزو فیلم های برتر و نامزد دریافت سیمرغ جشنواره فیلم فجر است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید