خبر فوری

بیان فعالیت ها و عملکرد موجب کاهش نارضایتی های اجتماعی می شود

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، احمد محمودی در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان رودان اظهار داشت: دستگاههای اجرای هر چه بیشتر وظایف خود را به اطلاع مردم برسانند قطعا موجب کاهش تخلفات و توقعات در سطح جامعه خواهد شد.

فرماندار شهرستان رودان ادامه داد: قطعا اگر مدیران و مسئولان فعالیت ها و عملکرد خود را که همان دستاوردهای نظام و دولت محسوب می شود را به اطلاع مردم برسانند موجب کاهش نارضایتی های اجتماعی خواهد شد.

احمد محمودی با  اشاره به فرموده بنیان گذار جمهوری اسلامی در ارتباط با بیان عملکرد مسئولین به مردم بیان داشت: عملکرد متعلق به یک نهاد یا اداره خاصی نیست و عملکرد نظام جمهوری اسلامی است و انتظار می رود اقدامات به آگاهی مردم رسانده شود.

محمودی تصریح کرد: امروز بحث معیشت و اشتغال دغدغه اصلی مردم است، دولت نیز با برنامه ریزی  توسعه اشتغال  و اشتغال زایی را در سطح کشور به مرحله اجرا در آورده است.

وی افزود: برای توسعه اشتغال در مناطق روستایی حدود یک و نیم میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی  و به همین میزان اعتبار ریالی را از محل داخلی خود بانک ها ، برای امر اشتغال تعیین شده است.

 نماینده عالی دولت در شهرستان رودان خاطر نشان کرد: سهم شهرستان نیز برای مرحله اول این اعتبارات تعیین شده است.

وی یادآور شد:بخشداران و دهیاران  این فرصت های شغلی را که همان سیاست گذاری دولت در راستای اشتغال پایدار است را به آگاهی روستائیان برسانند.

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید