خبر فوری

شرکت چهار نماینده از چهارمحال و بختیاری در سومین دوره مسابقات شوق تلاوت

مسعود داوری، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد،، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: سومین دوره مسابقات شوق تلاوت 1 تا 6 بهمن ماه 96 در جزیره قشم برگزار شد.

شرکت چهار نماینده از چهارمحال و بختیاری در سومین دوره مسابقات شوق تلاوت
وی با تأکید بر اینکه مسابقه شوق تلاوت از بین افراد شرکت‌کننده در طرح ملی تلاوت در استان‌ها برگزار می‌شود اظهار کرد: افراد بعد از شرکت در آزمون مقدماتی انتخاب و در این دوره مسابقات شرکت می‌کنند.
داوری بابیان اینکه آزمون مقدماتی سومین دوره مسابقات شوق تلاوت در مؤسسات مجری و برگزارکننده طرح ملی تلاوت برگزار شد افزود: موسسه قرآنی نسیم وحی شهرکرد تنها موسسه مجری طرح ملی تلاوت در چهارمحال و بختیاری است.
مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد، خاطرنشان کرد: صوت تلاوت افراد شرکت‌کننده در طرح ملی ضبط و به ستاد طرح ملی تلاوت در شهر مشهد ارسال و پس از بررسی منتخبین هر استان انتخاب خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات در تاریخ ۱ تا ۶ بهمن‌ماه در جزیره قشم و مرحله نهایی در تاریخ ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه در کربلای معلا برپا می‌شود بیان کرد: نفرات اول در همه رشته‌ها و نفرات دوم در برخی از رشته برای شرکت در مرحله نهایی به کربلای معلا اعزام خواهند شد.
داوری بابیان اینکه آقایان محمدهادی طادی در سبک مصطفی اسماعیل، دانیال کبیری در سبک شحات انور، محمدطاها امیری در سبک عبدالباسط و ایمان همت نیا در سبک منشاوی توانستند جواز شرکت در مرحله نیمه‌نهایی سومین دوره مسابقات شوق تلاوت را کسب کردند تصریح کرد: این افراد توانستند به ترتیب رتبه سوم، دوم، ششم و هشتم را در مسابقات کسب کنند.
مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد، با تأکید بر اینکه 76 نفر جواز حضور به مرحله نیمه‌نهایی را کسب کردند افزود: در این دوره از مسابقات چهار نفر از برترین داور‌های کشور یعنی آقایان حمید هروی، غلامرضا شاه‌میوه، عباس امام‌جمعه به قضاوت می‌پردازند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید