خبر فوری

افتتاح کارخانه تولید آجر در سیریک

 به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،محمد کریمی رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان سیریک گفت: برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی سه کارخانه تولید آجر راه اندازی شد.

وی افزود: این واحدهای تولیدی در زمینی به مساحت ده هکتار با اعتبار هشت میلیارد تومانی بخش خصوصی، در روستای کلاوی و لبنی راه اندازی شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیریک گفت: ظرفیت تولید این سه کارخانه، ماهانه بیش از 12 هزار تن انواع آجرهای سفالیِ دیواری ، نما و سقفی است.
کریمی گفت: با راه اندازی این کارخانه ها 250 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول بکار شدند.
وی افزود: اکنون حدود 40 درصد آجر مورد نیاز هرمزگان ، از کارخانه های شهرستان سیریک تامین می شود.
رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان سیریک گفت: محصول تولید شده علاوه بر تامین نیاز شهرستان، به استان های کرمان و سیستان و بلوچستان هم فرستاده می شود.
شهرستان سیریک با 45 هزار نفر جمعیت در 175 کیلو متری شرق بندرعباس قرار دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید