خبر فوری

ایران در رسانه‌های جهان/ استقبال آمریکا از آزادی موقت «باقر نمازی»

به گزارش هرمزبان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اهم مطالب و اخبار منتشر شده در خصوص ایران ظرف 24 ساعت گذشته به شرح ذیل می‌باشد:

انتقال سه پیکر شناسایی شده نفت‌کش سانچی به کشور ظرف یک هفته آینده

مدیرکل شرق آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ایران از انتقال سه پیکر شناسایی شده نفت‌کش سانچی به کشور ظرف یک هفته آینده و پس از انجام مراحل قانونی و کنسولی خبر داد.

***

دیدار حجت‌الاسلام رئیسی با سید حسن نصرالله

تولیت آستان قدس رضوی پس از دیدار با رئیس پارلمان و رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان، با دبیرکل حزب‌الله دیدار کرد.

***

رهبر اپوزیسیون انگلیس: توافق هسته‌ای ایران مورد استقبال جامعه بین‌المللی است

رهبر حزب کارگر انگلیس در گفت و گو با شبکه خبری بی‌بی‌سی عنوان کرد: توافق هسته‌ای ایران، توافق خوبی است اما در ادامه گفت ایران باید به حقوق بشر احترام بگذارد.

***

اسرائیل بار دیگر شایعه تکذیب شده ساخت سلاح توسط ایران در لبنان را تکرار کرد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی برای چندمین بار مدعی شد در نتیجه سستی مقامات لبنانی، ایران در حال ایجاد کارخانه‌های ساخت موشک دقیق در لبنان است.

***

آمریکا از آزادی موقت «باقر نمازی» استقبال کرد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تائید آزاد موقت «باقر نمازی»، از این امر استقبال کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید