خبر فوری

جشنواره مطبوعات اسفند ماه در هرمزگان برگزار می شود

  به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، معصومه قاسمی مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان از برگزاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری هرمزگان نیمه اسفند امسال در استان خبر داد.

وی گفت: خبرنگاران و روزنامه نگاران می توانند دو اثر منتشره خود را از ابتدای سال 95 تا 22 بهمن 96 به دبیرخانه جشنواره به نشانی خانه مطبوعات واقع در فرهنگسرای آوینی ارسال کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان افزود: آثار ارسالی در 10 رشته یادداشت، مقاله، گزارش خبری، عکس، مصاحبه، خبر، تیتر و صفحه آرایی ارزیابی می شود.

معصومه قاسمی گفت: این جشنواره به منظور تعامل هر چه بیشتر با اصحاب رسانه، رقابت سازنده بین قشر خبرنگاران و ارتقای بازدهی و اثرگذاری تولیدات رسانه ای است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید