خبر فوری

ووشوکاران هرمزگانی در راه مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم ووشو هرمزگان با 13 ورزشکار در دو بخش ساندا و تالو برای شرکت در مسابقات ووشو قهرمانی کشور بندرعباس را به مقصد مشهد ترک کرد.
رقابت های بخش ساندا روزهای نهم و دهم بهمن و مسابقات بخش تالو نیز روزهای یازدهم تا سیزدهم بهمن برگزار می شود.
در بخش ساندا و در رده سنی نوجوانان محمدحسن پرآور در وزن منهای ٤٥ كيلوگرم، منصور دست افكن در وزن منهای ٤٨ كيلوگرم و ابراهيم اسلامجو در وزن منهای ٥٢ كيلوگرم به مصاف رقبای خود می روند.
در بخش جوانان نیز محمدعلى اقتدار بختيارى در وزن منهای ٤٨ كيلوگرم، محمدصدرا اردشيرى در وزن منهای ٥٦ كيلوگرم، عيسى آرسيون در وزن منهای ٦٠ كيلوگرم،محمدامين حسنوندى در وزن منهای ٧٠ كيلوگرم و حميدرضا ناظرى در وزن منهای ٧٥ كيلوگرم  با حریفان خود رقابت می کنند.
اما در رقابت های بخش تالو اميرحسين چرزه و ارشيا سالارى در رده سنى نونهالان، بنيامين تنى و رضا جعفرى در رده سنى نوجوانان و ياسين فتحى مقدم در رده سنی جوانان به اجرای فرم خواهند پرداخت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید