خبر فوری
هرمزبان:بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد هر گرم طلا 18 عیار افزایش قیمت 3 هزار و 232 تومانی، سکه بهار آزادی افزایش 8 هزار تومانی و سکه امامی کاهش هزار و 500 تومانی داشته است.

افت‌وخیز قیمت سکه در بازار/طلا 3 هزار تومان گران شد+نمودار

 به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، بررسی هفتگی قیمت طلا نشان می دهد هر گرم طلا 18 عیار هفته گذشته را با قیمت 142 هزار و 213 تومان آغاز کرد در دومین روز از هفته با رشد قیمت به رقم 144 هزار و 175 تومان رسید و پس از آن ادامه روند صعودی خود رقم‌های 144 هزار و 268 تومان، 144 هزار و 845 تومان و در نهایت در آخرین روز از هفته 145 هزار و 445 تومان به فروش رسید.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده افزایش 3 هزار و 232 تومانی هر گرم طلا 18 عیار ظرف مدت یک هفته بوده است.

بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته 

 سکه امامی طی هفته گذشته نوسان قیمت متعددی را به خود دید، این سکه در ابتدا هفته به ارزش یک میلیون و 519 هزار و 500 تومان معامله شد و در روز دوم با رشد قیمت شدید به رقم یک میلیون و 528 هزار و 200 تومان رسید، در سومین روز با ثبات قیمت نسبت به روز گذشته خود در رقم یک میلیون و 528 هزار و 500 تومان فروخته شد.

پس از آن روند قیمتی افت قیمت قابل توجهی کرد به گونه ای که در روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه در رقم یک میلیون و 518 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و در نهایت در آخرین روز، هفته را با قیمت یک میلیون و 518 هزار تومان به پایان رساند.

اختلاف قیمت ها نشان دهنده کاهش هزار و 500 تومانی قیمت سکه امامی در طول هفته گذشته بوده است.

بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته

روند تغییر قیمت سکه بهار آزادی ظرف مدت هفته گذشته نشان از رشد قیمت آن بوده است.

سکه بهار آزادی هفته گذشته را با قیمت یک میلیون و 466 هزار تومان آغاز کرد، در روز دوم با رشد 5 هزار تومانی به قیمت یک میلیون و 471 هزار تومان رسید و در ادامه هفته و با رشد قیمت به مبلغ یک میلیون و 478 هزار تومان رسید.

پس از آن مجددا با افت قیمت در مبلغ یک میلیون و 470 هزار تومان معامله شد و در روز پایان هفته با رشد قیمت جزئی به رقم یک میلیون و ت474 هزار تومان خرید و فروش شد.

اختلاف قیمت هفته گذشته نشان می دهد سکه بهار آزادی افزایش قیمت 8 هزار تومانی داشته است.

 

بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید