خبر فوری

توسعه خدمات پیشگیری اولویت بهزیستی هرمزگان سال جاری

هرمزبان:مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: توسعه طرح‌ها و پروژه‌های پیشگیرانه در اولویت برنامه‌ها و اهداف بهزیستی هرمزگان طی سال جاری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سیما مرادی امشب در نشستی مرتبط با هفته بهزیستی که همزمان با نخستین روز از این هفته و با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با تقدیر از حضور مدیر و مسئولان تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در جمع مسئولان بهزیستی این حضور را عاملی مهم در ایجاد انگیزه و زدودن خستگی یک‌ساله کارکنان در بهزیستی دانست.

وی در ادامه با ارائه گزارش عملکرد، بهزیستی را جامعه کوچکی دانست که با تعامل همه حوزه‌ها و معاونت‌های تخصصی توانسته در جهت رسیدن به اهداف سازمان گام بردارد.

مرادی همچنین انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های مختلف را مصداقی بر تعاملات برون‌سازمانی و بین‌بخشی دانست.

وی همچنین توسعه خدمات پیشگیری را اولویت بهزیستی در سال‌جاری عنوان و افزود: با اجرای صحیح خدمات پیشگیرانه بخش اعظمی از آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

محمدعلی سلیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز در ادامه ضمن تبریک این هفته‏، فعالیت بهزیستی را رسالتی خطیر تلقی و خدمت به محرومان، معلولان و قشر اعظمی از اجتماع از کودکی تا سالمندی را مستوجب اجر اخروی دانست.

وی در ادامه با تقدیر از همکاری و تعامل بهزیستی به عنوان یکی از اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان در راستای پیشبرد اهداف وزارتخانه برای تمامی خدمتگزاران در این نهاد حمایتی آرزوی سلامتی و توفیق کرد./خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید