خبر فوری

تکرار| توصیه یک نماینده مجلس به مردم درباره خرید ارز و سکه

سیدحسن حسینی‌شاهرودی نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، قیمت ارز و سکه در بازار را نامتعارف دانست و اظهار داشت: اصلاً دلیل روشنی برای این حجم از افزایش قیمت در ارز و سکه، به‌خصوص دلار وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

"حسن روحانی" از گرانی ارز مکدر شد

واکنش رئیس سابق بانک مرکزی به نوسانات اخیر در بازار سکه و ارز

وی با تأکید بر اینکه وزارت اقتصاد و بانک مرکزی باید از ابزارهای نظارتی خود برای کنترل بازار ارز و سکه استفاده کند، گفت: وضعیت بازار سکه و ارز نشان می‌دهد که این نوسانات طبیعی نیست و بانک مرکزی هم از ابزارهای لازم و تمهیدات ویژه برای مهار بازار به‌خوبی استفاده نکرده است.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، تأکید کرد: در سال‌های قبل نیز شاهد نوسان در بازار سکه و ارز بودیم، اما این نوسانات متأثر از واسطه‌گری و در برهه‌ای، تحریم‌های بیرونی بوده است، اما امروز که دولت ادعا می‌کند توانسته روابط بانکی خوبی با کشورها برقرار کند، نباید شاهد این مقدار از نوسان در بازار سکه و ارز باشیم.

حسینی‌شاهرودی در توصیه‌ای به مردم برای خرید سکه و ارز، افزود: شرایط بازار و نوسانات نشان می‌دهد که این حباب ایجادشده، به‌زودی از بین می‌رود و نباید برای خرید عجله کنند.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مردم در این شرایط نقدینگی و سپرده‌های‌شان را به سکه و ارز تبدیل نکنند؛ در روز‌های آینده شاهد کاهش قیمت سکه و ارز خواهیم بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید