هرمزبان:گروه اجتماعی: رئيس مركز مديريت حوادث و فوریت‌های پزشكي استان یزد گفت: در حال حاضر 108 نقطه اختصاصی در استان برای فرود بالگرد پايگاه اورژانس هوايی استان بمنظور خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شده است.

ایجاد 108 نقطه برای فرود بالگرد پايگاه اورژانس هوايی در یزد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و مديركل پدافند غيرعامل استانداري ضمن ديدار با پرسنل پايگاه اورژانس هوايي استان، از بخش‌های مختلف اين پايگاه بازديد كردند و در جریان گزارش‌های ارائه‌شده از سوي رئيس مركز مديريت حوادث و فوریت‌های پزشكي استان قرار گرفتند.
محمدعلي طالبی،  معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار یزد در اين ديدار ضمن تقدير از مسئولان دانشگاه علوم پزشكي آیت‌الله شهيد صدوقي (ره) يزد در ايجاد پايگاه اورژانس هوايي استان، پرسنل و كادر پرواز اين پايگاه، گفت: همه نسبت به حساسیت و اهميت اين كار واقف هستند و شاهد بازتاب مؤثر اين امر خداپسندانه در نجات جان انسان‌ها هستيم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار ادامه داد: البته انتظارها و توقعات مردم در شهرستان‌ها و مناطق دورافتاده موجب می‌شود تا شما در امر خدمت به مردم، خدمات اورژانسي و درماني را باکیفیت بسيار بالا انجام دهيد.
محمدصادق طهماسبي، مديركل پدافند غيرعامل استانداري در اين بازديد ضمن قدرداني از خدمات پرسنل پايگاه اورژانس هوايي استان در حوادث مختلف، بيان كرد: آموزش و مهارت، آمادگي و حس نوع‌دوستی از ویژگی‌های شما نيروهاي ارزشمند است و اين كاهش زمان حضور در محل وقوع حادثه شايسته تقدير است.
احمد دهقان، رئيس مركز مديريت حوادث و فوریت‌های پزشكي استان نيز در اين ديدار ضمن قدرداني از همكاري اداره كل پدافند غيرعامل استانداري و شوراي پدافند غيرعامل شهرستان‌ها در ايجاد جايگاه و پد فرود اختصاصي بالگرد در تمامي شهرستان‌ها، گفت: در حال حاضر 108 نقطه اختصاصي در استان براي فرود بالگرد پايگاه اورژانس هوايي استان به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم ایجادشده است و در يك سال گذشته بيش از 90 بيمار از دورترين نقاط استان و ساير شهرستان‌ها به نزدیک‌ترین مراكز درماني مجهز انتقال يافته اند.
یادآور می شود در پايان اين ديدار معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار با اهداي لوح تقدير از خدمات و زحمات پرسنل و كادر پرواز پايگاه اورژانس هوايي استان تجليل كرد.

منبع: استانداری یزد

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید