خبر فوری

اردن: بازسازی مسجدالاقصی ارتباطی به اسرائیل ندارد

اردن: بازسازی مسجد الاقصی به اسرائیل ارتباطی نداردبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری معا؛ محمد مؤمنی، سخنگوی دولت اردن در این باره گفت: بر اساس قوانین بین‌المللی همه امور مختلف مسجدالاقصی به اداره اوقاف قدس وابسته به وزارت اوقاف، امور اسلامی و مقدسات اسلامی اردن اختصاص دارد و بازسازی و مرمت مسجدالاقصی یا هرگونه فعالیت در جهت صیانت از این مسجد بی‌ارتباط با اسرائیل است.

وی با محکوم کردن ممنوعیت بازسازی مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی تأکید کرد: دولت اردن در حمایت از مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس شریف کوتاهی نخواهد کرد.

گفتنی است، نظامیان صهیونیست دیروز (26 دی‌ماه) خطاب به دفتر بازسازی مسجدالاقصی وابسته به اداره اوقاف اسلامی شهر قدس ابلاغ کردند که بازسازی این مسجد ممنوع است.

فراس دبس، مسئول رسانه‌ای اداره اوقاف اسلامی قدس در این‌باره گفت: یک افسر پلیس اسرائیل به زور وارد دفتر بازسازی مسجدالاقصی شد و اعلام کرد که کار بازسازی در این مسجد و ساختمان‌های وابسته به مسجد ممنوع است.

دبس گفت: این افسر همچنین اعلام کرد که هر فردی که در این خصوص خلاف دستورات پلیس صهیونیستی اقدام کند بازداشت خواهد شد. پلیس رژیم صهیونیستی درباره دلیل ممنوعیت کار بازسازی مسجدالاقصی توضیحی ارائه نکرده است/.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید