حمایت از تولیدکنندگان فیلم در هرمزگان افزایش می یابد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از فرهنگ و ارشاد هرمزگان، علیرضا درویش نژاد ضمن تاکید بر  حمایت بیشتر از سازندگان فیلم در استان افزود : طی چند سال گذشته تولید فیلم کوتاه و مستند داستانی در استان در سطح مطلوب کشوری نبوده و لازم است که با تعامل و همکاری و جلب حمایت ها، موانع موجود را برطرف کنیم.

وی افزود : با تفاهم نامه های صورت گرفته با وزارتخانه و معاونت سینمایی برای سال آینده امکان حمایت از چندین فیلم کوتاه فراهم می شود .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از تشکیل شورای فرهنگی توسعه صنعت تصویر و سینما در هرمزگان خبر داد و عنوان کرد : این شورا وظیفه بررسی طرح های سینمایی استان و برنامه ریزی در این حوزه را بر عهده دارند.

درویش نژاد در خصوص جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت به عنوان مطالبه جدی سینماگران استان بیان داشت : با توافق های صورت گرفته با معاونت سینمایی از سال آینده با تامین اعتبار لازم این جشنواره برگزار خواهد شد.

گفتنی است : در این نشست فعالان سینمایی و سینماگران استان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید