نام نویسی بیش از 5 هزار نفر در سامانه بيمه كارگران ساختمانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،سليمی مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: 5 هزار و 260 نفر در استان در سامانه بيمه كارگران ساختمانی ثبت نام كردند.

وی افزود: طبق مصوبه کارگروه رفع موانع اجرایی بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی، ثبت نام کارگران ساختمانی اعم از بیمه شده و بیمه نشده در این سامانه برای زیر پوشش قرار گرفتن بیمه تامین اجتماعی، الزامی است.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: خدمات مربوط به کارگران ساختمانی از این پس تنها به افرادی تعلق می‌گیرد که در  اين سامانه ثبت نام کرده باشند.

سلیمی گفت: كارگران ساختمانی حايز شرايط متقاضی بیمه نامه تأمین اجتماعی در استان می‌توانند با در اختیار داشتن مدارک مورد نیاز و ورود به سامانه خدمات رفاهی به آدرسwww.samanehrefah.ir  نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

وی افزود: اين سامانه با هدف ثبت و پایش اطلاعات کارگران ساختمانی ايجاد شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید