واکنش مجلس افغانستان به هشدار «اشرف غنی»

واکنش مجلس افغانستان به هشدار «اشرف غنی»به گزارش هرمزبان به نقل از  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مجلس افغانستان به سخنان اخیر اشرف غنی، رئیس جمهور این کشور واکنش نشان داد.

اشرف غنی چند روز پیش در مراسمی گفت: «با نهایت احترام از اعضای مجلس می‌خواهم به خاطر منصوب شدن نزدیکانشان در پست های دولتی به وزارتخانه ها نروند.»

وی تهدید کرده بود که اگر بار دیگر اعضای مجلس به این منظور به وزارتخانه ها مراجعه کنند، این کارشان ثبت و از طریق تلویزیون ها افشا خواهد شد.

نمایندگان مجلس افغانستان در واکنش به گفته های رئیس جمهور این کشور گفتند که از این پس  شیوه کاری خود را تغییر داده و برای دفاع از حقوق موکلان خود، وزیر دولت در امور پارلمانی را در همه جلسات احضار می کنند.

عبدالرئوف ابراهیمی، رئیس مجلس افغانستان اظهار داشت: اگر حکومت واقعا مطابق قانون عمل کند، ما هیچ نیازی نداریم که به خاطر موکلان خود به وزارتخانه ها مراجعه کنیم.

وی تاکید کرد که از این پس، وزیر دولت در امور پارلمانی را به مجلس نمایندگان دعوت می کند تا اینگونه به مشکل‌های موکلان اعضای مجلس رسیدگی شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید