خبر فوری

شورای آموزش و پرورش اتاق فکر و پشتیبان آموزش و پرورش است

به گزارش هرمزبان، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی، جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان با حضور احمد رحیمی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد.

در این جلسه که با موضوع بررسی مشکلات آموزش و پرورش و فرصت های موجود جهت رفع این مشکلات برگزار شد؛ حجت الاسلام غلامرضا محب زاده با اشاره به اهمیت و نقش محوری شورای آموزش و پرورش در فرایند تعلیم و تربیت اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش اتاق فکر آموزش و پرورش است و باید کمک کند تا مسئولان آموزش و پرورش از یک پشتوانه معنوی، کارشناسی و مالی برخوردار باشند.

محب زاده افزود: مشارکت در آموزش و پرورش پدیده­ای است که از دیرباز مورد توجه کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بوده است و این بدان معناست که اداره چنین دستگاه عظیم برای تأمین و تربیت نیروی انسانی بدون مشارکت مردم و مسئولین چندان مطلوب نخواهد بود.

همچنین احمد رحیمی ضمن ابلاغ سلام گرم و صمیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت آموزش و پرورش مانند هر مجموعه دیگری با چهار عامل «نقاط قوت»، «نقاط ضعف» ،«تهدیدها» و «فرصت ها» مواجه است و موفقیت زمانی حاصل می شود که نقاط قوت برای رفع تهدید ها و فرصت ها برای رفع نقاط ضعف به کار گرفته شوند.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: بعنوان نمونه شورای آموزش و پرورش فرصتی برای جلب مشارکت دیگر نهادهاست و بسیاری از ضعف ها و کاستی های فراروی آموزش و پرورش با بهره مندی از این فرصت قابل حل خواهد بود.

لازم به ذکر است در این جلسه همکاران به ارائه دیدگاه ها و بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و در هر مورد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید