خبر فوری

رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا بازنشسته می شود

به گزارش هرمزبان به نقل از بامداد سه شنبه ایرنا به نقل از رویترز، رویس به جمع آندسته از سی جمهوریخواه مجلس نمایندگان پیوسته است که اعلام کرده اند یا بازنشسته می شوند و یا برای سمت های دیگری نامزد می شوند.
خالی ماندن کرسی رویس باعث خواهد شد تا دموکرات ها تلاش مضاعفی برای کسب کنترل بر مجلس نمایندگان داشته باشند. دموکرات ها برای آنکه اکثریت این مجلس را به دست آورند باید در انتخابات میاندوره ای ماه نوامبر 24 کرسی دیگر کسب کنند. جمهوریخواهان از سال 2011 کنترل این مجلس را در دست دارند.
رویس که در حال حاضر رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان است، اولین بار در سال 1992 وارد این مجلس شد.
رویس در مقام ریاست این کمیته در وضع تحریم های جدید علیه کره شمالی، روسیه و ایران نقش داشته است.
وی در بیانیه ای گفت که می خواهد در سال آخر حضورش در مجلس نمایندگان بر هدایت کمیته روابط خارجی «در زمینه تهدیدهای فوری پیش روی کشور» تمرکز کند. وی کره شمالی، تلاش های روسیه برای «تسلیحاتی کردن اطلاعات برای در هم شکستن دموکراسی های غربی» و تهدیدهای تروریستی در آفریقا و آسیای میانه به عنوان بخشی از این تهدیدها اعلام کرد.
وی یک روز پس از آن از برنامه خود برای بازنشستگی خبر داد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، «ماری» همسر رویس را به عنوان نامزد دستیاری وزارت خارجه این کشور معرفی کرد.
شبک**9423**3404** مترجم: هرمز برادران**انتشار: محسن اسماعیلی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *