خبر فوری

تقدیر حجت الاسلام محب زاده از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ضد اغتشاش

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، حجت الاسلام محب زاده مدیر آموزش و پرورش ابوموسی، در پیامی از بصیرت و حضور بهنگام مردم در صحنه دفاع از انقلاب تقدیر نمود. در این پیام آمده است:
مردم استان هرمزگان و شهرستان ابوموسی همواره در مقاطع زمانی حساس و سرنوشت ساز، با حضور پرشور خود، از نظام مقدس برآمده از خون گرانبهای شهدای معظم و باورهای معنوی و انقلابی، صیانت و حمایت کرده اند.
دشمنان نظام و بدخواهان ملت مسلمان و فهیم ایران، همیشه تلاش مذبوحانه ای با هدف ایجاد چند دستگی و تفرقه میان ملت و نظام داشته و خواهند داشت و دایما درصدد پررنگ نمودن اختلافات داخلی هستند تا بزعم خود ، ضمن ایجاد هزینه برای میهن و ملت عظیم ایران، بستر دخالت خود در امور داخلی کشور را فراهم سازند.
بدین وسیله از مردم استان و بخصوص مردم فهیم شهرستان ابوموسی که با حضور در راهپیمایی، خیالات باطل و اوهام خام دشمنان و اغتشاشگران را به یاس تبدیل کرده و وحدت، یکپارچگی و همدلی خود را به رخ دشمنان قسم خورده مام میهن کشیدند، تقدیر و تشکر می نماییم و اعلام می کنیم که مسئولان ، همگام و همراه مردم بزرگوار کشور و استان هرمزگان بوده و در جهت توسعه و خدمت به مردم همچون گذشته لحظه ای درنگ نکرده و نخواهند نمود و با یاری و نظر لطف باریتعالی و حمایت های مردم شریف ، گام های سترگ و بی بازگشتی در مسیر توسعه و حل مشکلات اقتصادی برداشته و روند توسعه با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت
غلامرضا محب زاده
مدیر آموزش و پرورش ابوموسی

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید