خبر فوری

پیروزی دانشجوی جهرمی در جشنواره کاریکاتور

 به گزارش هرمزبان به نقل از   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ؛ حجت الاسلام زین العابدین دست داده معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: دانشجوی جهرمی مقام نخست کاریکاتور در جشنواره هنری که بمناسبت سالگرد تأسیس شبکه جهانی تعلیم و پژوهش علمی برگزار شده بود را از آن خود کرد.

وی تأکید کرد: امیر حسین پروین دانشجوی ترم آخر رشته پزشکی این دانشگاه هست.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: امیرحسین پروین دانشجوی جهرمی سال قبل در هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت توانست در بخش کاریکاتور جزء ۱۰ نفر اول بود و در هجدهمین کنگره علمی سالیانه دانشجوهای پزشکی که به میزبانی استان قزوین برگزار گردید هم مقام نخست کاریکاتور در جشنواره سرطان را از آن خود کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید