خبر فوری

ضرورت جابجایی اهالی روستای درمعرض خطر سقوط سنگ منجیر

محمدخانی نوذری مدیر کل بنیاد مسکن مازندران در صحبت با خبرنگار مهر راه جلوگیری از تکرار حوادث این گونه برای روستای منجیر کجور را جابجایی مردم به مکانی امن دانست و آنرا مشروط به رغبت مردم برای جابجایی قرائت کرد.

مدیر کل بنیاد مسکن مازندران با اظهار این که کلیات طرح جابجایی روستا در سال های گذشته مصوب شده هست و این امر به سازمان حوادث و مدیریت بحران برمی شود، اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعنوان دستگاه اجرایی در این مورد مشارکت لازم را خواهد داشت.

وی دنبال کرد: زمین خریداری شده و مکان تازه آماده هست و اهالی لازم هست در این زمینه مشارکت دارا باشند و از خود رغبتی برای این امر نمایش دهند.

خانی از پرداخت مساعدت های بلاعوض خبر دادو اظهار کرد: بنیاد مسکن آمادگی دارد از محل مساعدت های بلاعوض و پرداخت تسهیلات مسکن روستایی برای جابجایی این روستائیان مشارکت لازم را داشته باشد.

خانی به میزان تسهیلات عرضه شده در این مورد اشاره نمود و اظهار کرد: بنیاد مسکن آمادگی دارد حدود ۲۰ میلیون تومان تسهیلات همراه با مساعدت های بلاعوض در اختیار ساکنان قرار دهد.

وی اظهار داشت: مکان تازه برای جابجایی شناسایی و خریداری شده و بنیاد مسکن زیرسازی و آماده سازی آنرا انجام داده هست و تفکیک زمین هم صورت گرفته و ساکنان روستا توان دارند به این مکان کوچ کنند و ساختمان هایی امن بسازند.

مدیر کل بنیاد مسکن مازندران اما جابجایی ساکنان را مشروط به رغبت آنها قرائت کرد و اهتمام کرد: مردم لازم هست کار جابجایی را آغاز کنند و نسبت به این امر رغبت نمایش دهند تا در واحدی امن و مکانی خوب مستقر گردند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید