خبر فوری
هرمزبان:ریاست فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حماسه ۹ دی نباید به اسم هیچ حزب و جناحی تمام گردد، این حماسه بایدبه اسم رهبری و انقلاب ثبت گردد.

حماسه ۹ دی به اسم رهبری و انقلاب هست نه هیچ حزب و جناحی

حماسه ۹ دی به اسم رهبری و انقلاب هست نه هیچ حزب و جناحیبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید رضا حاجی بابایی ریاست فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: روز ۹ دی از ایام الله بوده و یک برگ از برگ های زرین کشور هست و هنگامی حماسه  ۸ دی در تبریز برگزار گردید، صدای استوار اسلام  و عاشورا از تبریز به همه استان ها، سراسر کشور و همه دنیا رسید.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش دشمنان در برپایی فتنه در داخل کشور های متفاوت عنوان کرد: دشمنان برای دست یابی به اغراض خود از راه های متفاوت نقشه های خود را اجرایی می کنند.

حاجی بابایی بیان داشت : حماسه ۹دی نباید به اسم هیچ حزب و جناحی تمام گردد. این حماسه منحصرا لازم هست به اسم رهبری، انقلاب،   شهیدان و به اسم اصولگرایان و اصلاحطلبان و مردم تمام گردد.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی عنوان نمود: یکی از نکات کلیدی در حماسه ۹دی این هست که مردم در ۹ دی در قله ای نشستند که هیچکس و گروهی  در صدر اسلام به آن جایگاه نرسیده هست.

وی دنبال کرد: دشمنان لازم هست بدانند ریشه و عظمت این انقلاب در کربلا  است  و این انقلاب تولیدات عظیمی داشته و دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سکوت خبری مجامع و رسانه های خبری جهان پس از انتخابات سال ۸۸ عنوان کرد : هنگامی اعلام گردید اکثر از ۴۰میلیون نفر در دهمین انتخابات ریاست جمهوری کمپانی نمودند سکوت خبری در تمام رسانه های جهان حاکم بود  ولی هنگامی نخستین جرقه فتنه زده گردید تمام رسانه ها به میدان آمدند، تمام تبلیغات رسانه ای دنیا فعال گردید و سرکردگان و فریب خوردگان آمریکا و انگلستان به صحنه آمدند و سرکرده منافقین با سازماندهی دقیق موفق شدند شعار “رای من کو” را به شعار «مرگ بر ولایت فقیه” 

وی با اشاره به فرمایش های مکرر مقام معظم رهبری در مورد فتنه  اهتمام کرد: رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارند فتنه ریشه در جمهوری اسلامی دارد و هر وقت که زمینه های فتنه ایجاد گردید این مبحث امتناع می کند و دشمنان در فتنه های تازه بدنبال عازم می باشند که در دل مردم نفوذ کنند و مردم را به صحنه بیاورند.

ریاست فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایج شدن فتنه های تازه در جامعه اظهارداشت: لوکس گری، بی عدالتی، زیاده خواهی، مفاسد اجتماعی و اقتصادی، پشتیبانی از فساد فتنه های تازه ای می باشند که روزانه در کشور علنی می شوند و فاصله طبقاتی روزانه نسبت به روزهای گذشته زیادتر می گردد .

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به ناراحتی مقام معظم رهبری از شکاف طبقاتی و لوکس گری افزود: رهبر معظم انقلاب از پدید آمدن فتنه های تازه بشدت ناراحت بوده و آزرده خاطر شده اند و لازم هست عنوان کرد یک حماسه ۹ دی دیگری احتیاج هست تا جلوی کسانی که سوار انقلاب شده اند و با بی عدالتی، حقوق های نجومی و لوکس گری  اسم این انقلاب را بدنام می کنند گرفته گردد .

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، دنبال کرد: لازم هست حرکت عظیم شما مردم آذربایجان فتنه انقلابی نمایی و تولید یاس و نا امیدی را در کشور کور کند، نباید اذن داده گردد قسمتی از مردم درگیر یارانه ۴۵ هزار تومانی باشند و بخش دیگری با حقوق های نجومی خود با روح و روان مردم بازی کنند، نمی گردد با قطع رایانه ۳۵ میلیون نفر و افزایش نرخ بنزین  با روحیات مردم موجب اذیت و اذیت کردن آنها گردید حتی گفتن این مورد ها نیز مردم را ناراحت کرده و به چالش می کشاند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید